Αξίζει να το δεις...

Μουσείο Σχολικής Ζωής

Βιβλίο επισκεπτών

Αρχική σελίδα Με μια ματιά...

Με μια ματιά...

Η ανακαίνιση συνεχίζεται...

Με καινούργια γραφεία και συρταριέρες εξοπλίστηκε το σχολείο μας...
Για δεύτερη συνεχή χρονιά παραλάβαμε ολοκαίνουργιο εξοπλισμό από τον Ο.Σ.Κ.

   GRAF 7 GRAF 0

Πέρσι θρανιά και καθίσματα για όλες τις αίθουσες και φέτος γραφεία Η/Υ, συρταριέρες και καθίσματα.

    GRAF 9 GRAF 50

Με πολλή δουλειά και πολλή μαστοριά οι δάσκαλοί μας, πήραν τα κατσαβίδια και άρχισαν τη συναρμολόγηση...

  GRAF 51 GRAF52

... και τώρα καμαρώνουμε για την αίθουσα πληροφορικής

GRAF 66

BIBLIOTHIKI AITHOUSA και την αίθουσα βιβλιοθήκης του σχολείου μας..!!!

Όσο για τους πίνακες ανακοινώσεων, σας προτείνουμε τη δική μας ιδέα...

PINKES

 


 

Καλά Χριστούγεννα

XRISTOYGENNA 2013

 

 

 

Οι Άγιοι 5 Μάρτυρες και η Αγία Λουκία

13 Δεκεμβρίου, η τοπική εορτή των Σημάντρων

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΕΝΤΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΠΑΔΟΚΙΑ:

 ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΣ, ΜΑΡΔΑΡΙΟΣ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΟΡΕΣΤΗΣ και η Αγία Λουκία 

Η τοιχογραφία των 5 Μαρτύρων στο Κυριακό της Σκήτης της Αγίας Άννας.

? πενταυγ?ς τ?ν ?θλοφόρων χορεία, τ? τ?ν ?γώνων νοητ? δαδουχί?, τ?ν ο?κουμένην ?πασαν α?γάζει νοητ?ς· ? σοφ?ς Ε?στράτιος, σ?ν Α?ξεντί? τ? θεί?, ?ρέστης κα? Μαρδάριος κα? Ε?γένιος ?μα, ο?ς ε?φημο?ντες ε?πωμεν πιστοί· χαίροις μαρτύρων πεντάριθμε σύλλογε.

?πολυτ?κιον Αγίας Λουκίας
?χος πλ. α?. Τ?ν συνάναρχον Λόγον.
Παρθενίας φορο?σα χλα?ναν ?πέρλαμπρον, παρθενικ?ς ?μνηστεύθης τ? Ζωοδότ? Χριστ?, κα? ?γάπην γεηρο? μνηστ?ρας ?λιπες ?θεν ?ς δ?ρα νυμφικά, προσενήνοχας α?τ?, τ? ρε?θρα τ?ν σ?ν α?μάτων, Λούκια Παρθενομάρτυς, ? κα? πρεσβεύεις ?π?ρ πάντων ?μ?ν.

 

 

 

 

Δελτίο τύπου Σχολικού Δικτύου κατά της βίας

 

LOGO DIKTYO KATA THS BIAS

"Ίδρυση Σχολικού Δικτύου: «Σχολεία κατά της Βίας του Δήμου Νέας Προποντίδας"

DIKTYO DASKAL9

 3 Δεκεμβρίου 2013, πρώτη διασχολική συνάντηση στο Δημοτικό Σχολείο Σημάντρων. Εκπαιδευτικοί: 3ο Ν. Μουδανιών, Παραλίας Διονυσίου, Φλογητών-Πλαγίων, Σημάντρων

 

Οι υπάρχουσες συνθήκες: Το σύγχρονο σχολείο καλείται να διαδραματίσει ένα σύνθετο ρόλο, που περιλαμβάνει όχι μόνο την προαγωγή της μάθησης, αλλά και της ανάπτυξης και της ψυχικής υγείας των παιδιών Η βία μεταξύ των μαθητών στο σχολείο, αποτελεί ένα σοβαρό εμπόδιο για την εκπλήρωση των παραπάνω λειτουργιών του σχολείου. Αυτή η μορφή ενδοσχολικής βίας, η οποία έχει ονομαστεί και «σχολικός εκφοβισμός», αναγνωρίζεται διεθνώς ως ένα πολύπλοκο και σοβαρό πρόβλημα. Η βία μεταξύ των μαθητών έχει πολλές, σοβαρές, βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες, επιπτώσεις στην ανάπτυξη και υγεία τους. Δυστυχώς, πολύ συχνά τα περιστατικά βίας μεταξύ των μαθητών στα σχολεία δεν αντιμετωπίζονται κατάλληλα. Πολλές φορές δεν γίνονται αντιληπτά από τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και, όταν γίνονται, συχνά αποσιωπούνται για διάφορους λόγους. Γενικά, παρατηρείται έλλειψη ενημέρωσης, περιορισμένη ευαισθητοποίηση και έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση του προβλήματος Η βία μεταξύ των μαθητών στο σχολείο δεν πρέπει να μας αφήνει περιθώρια για εφησυχασμό. Χρειάζεται μία σαφής θέση κατά του σχολικού εκφοβισμού, που να υποστηρίζεται συστηματικά από πολιτικές και πρακτικές για την πρόληψη και την αντιμετώπισή του.

Η ίδρυση: Αναγνωρίζοντας τις σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις που έχει η βία μεταξύ των μαθητών για χιλιάδες παιδιά στη χώρα μας, καθώς και το έλλειμμα της συστηματικής αντιμετώπισης του φαινομένου, αναλαμβάνουμε οι Διευθυντές των δημοτικών σχολείων Σημάντρων, Φλογητών- Πλαγίων, 3ου Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών και Παραλίας Διονυσίου, σε εκτέλεση σχετικών αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολείων μας και με την παράλληλη καθοδήγηση και εποπτεία των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων 1ης και 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Χαλκιδικής, την πρωτοβουλία να ιδρύσουμε το «Δίκτυο κατά της Βίας στο Σχολείο» με την ονομασία «Σχολεία κατά της Βίας του Δήμου Νέας Προποντίδας».

Ο γενικός σκοπός του δικτύου: είναι να ενεργοποιηθούν τόσο οι σχολικές κοινότητες των σχολικών μονάδων που συμμετέχουν, όσο και οι τοπικοί φορείς, ώστε να προωθηθεί ένα πλαίσιο διαλόγου(συνεργασία αλληλοϋποστήριξη, ανταλλαγή ιδεών- εμπειριών, συνδιοργάνωση εκδηλώσεων) κατά του εκφοβισμού και της βίας σχολείο και επιπλέον να διευρυνθεί η δικτύωση με την ένταξη σχολικών μονάδων με κοινές συνιστώσες και αναφορές.

Οι θεματικοί άξονες γύρω από τους οποίους θα υλοποιηθούν οι δραστηριότητες στο του δικτύου είναι:

Η ενδοσχολική επιθετικότητα και βία κάθε μορφής

Ο ρατσισμός-η ανοχή στη διαφορετικότητα

Ο πολιτισμός, η ιστορία, οι καλές τέχνες, η λογοτεχνία και η διατροφή ως οχήματα καταπολέμησης της βίας και καλλιέργειας στάσεων ανοχής και αποδοχής

Οι παιδαγωγικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν είναι:

  1. 1)Διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση του αντικειμένου μελέτης.
  2. 2)Συνεργασίες με εμπλεκόμενους φορείς
  3. 3)Μέθοδος project
  4. 4)Συνεργατική και βιωματική προσέγγιση
  5. 5)Θεατροπαιδαγωγικές(δραματοποίηση, θεατρικό παιχνίδι ,παιχνίδι ρόλων).

Ευελπιστούμε στην επιτυχή εκπλήρωση των ιδρυτικών μας στόχων, με τη δέσμευση της διαρκούς προώθησης του

συν?

εργάζομαι, πορεύομαι, διαλέγομαι, αγωνίζομαι, αισθάνομαι, εννοούμαι, διοργανώνω, μετέχω, αποφασίζω, πράττω, ομιλώ, δημιουργώ, γράφω, βάλλω, βαδίζω?

?συνυπάρχω

 

Ιστορικό χρονολόγιο του έπους 1940-41

 

28 Οκτωβρίου 1940

Ο Μουσολίνι ζητεί την παράδοση της Ελλάδας. ΟΧΙ!
Αρχίζει ο Ελληνοιταλικός πόλεμος

14 Νοεμβρίου 1940

Γενική αντεπίθεση των Ελλήνων Αέρα!! Αέρα!!... Αέρα!!

21 Νοεμβρίου 1940

Η Κορυτσά ελεύθερη

24 Νοεμβρίου 1940

Απελευθέρωση της Μοσχόπολης

30 Νοεμβρίου 1940

Απελευθέρωση του Πόγραδετς

4 Δεκεμβρίου 1940

Η Πρεμετή ελεύθερη

7 Δεκεμβρίου 1940

Οι Άγιοι Σαράντα ελεύθεροι

8 Δεκεμβρίου 1940

Το Αργυρόκαστρο, η πρωτεύουσα της Βορείου Ηπείρου, ελεύθερο

23 Δεκεμβρίου 1940

Απελευθέρωση της Χειμάρρας

10 Ιανουαρίου 1941

Νίκη των Ελλήνων στην Κλεισούρα

29 Ιανουαρίου 1941

Θάνατος Ιωάννη Μεταξά

1 Μαρτίου 1941

Η Βουλγαρία προσχωρεί στον Άξονα

9 Μαρτίου 1941

Εαρινή επίθεση των Ιταλών

21 Μαρτίου 1941

Ο Μουσολίνι ηττημένος επιστρέφει στη Ρώμη

6 Απριλίου 1941

Οχυρά Ρούπελ δέχονται γερμανική επίθεση

9 Απριλίου 1941

Οι Γερμανοί μπαίνουν στη Θεσσαλονίκη

27 Απριλίου1941

Οι Γερμανοί στην Αθήνα

20 Μαΐου 1941

Αρχίζει η Μάχη της Κρήτης

27 Μαΐου 1941

Οι Γερμανοί κυριεύουν τα Χανιά

Η ελληνική Κυβέρνηση φεύγει στην Αίγυπτο

   1 Ιουνίου 1941

Κατοχή (γερμανική, ιταλική, βουλγαρική)

     1941-1944

Αντίσταση των Ελλήνων κατά των κατακτητών. Συμμετοχή των ελληνικών δυνάμεων στον αγώνα των Συμμάχων κατά του Άξονα

12 Οκτωβρίου 1944

Η Αθήνα ελεύθερη

8 Μαΐου 1945

Η Γερμανία παραδίδεται στους Συμμάχους

 

 

 

Περισσότερα Άρθρα...

http://dim-simantr.chal.sch.gr/autosch/joomla15/images/LOGO%20SXOLEIO.jpg

     1922 LOGO ISTOSEL

 SHMANTRON 1821-MIKRO LOGO SHMAIA

Αναζήτηση

Η ώρα είναι:

Ο Καιρός

O καιρός σήμερα