Αξίζει να το δεις...

Μουσείο Σχολικής Ζωής

Βιβλίο επισκεπτών

Αρχική σελίδα Σχολικό έτος 2012-2013 Ενδοσχολικη Επιμόρφωση Εκπ/κών Β΄ κύκλος

Ενδοσχολικη Επιμόρφωση Εκπ/κών Β΄ κύκλος

http://4dim-n-moudan.chal.sch.gr/wp-content/uploads/2012/03/diap.jpg"Βελτιώνοντας την επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο"

είναι η κεντρική θεματολογία του Β΄κύκλου της Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, που εντάσσεται στην  Δράση 4 της Πράξης" Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών" του Α.Π.Θ., με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Μαρία Λιακοπούλου, και  πραγματοποιείται  στις 7, 14 & 21 Φεβρουαρίου, στο σχολείο μας με τη συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων και συναδέλφων εκπ/κών  γειτονικών σχολείων, Πορταρίας, Πλαγίων-Φλογητών, κ.άλ.

EPIMORFVSH 2013 058  EPIMORFVSH 2013 061 

EPIMORFVSH 2013 092EPIMORFVSH 2013 093

Στο σεμινάριο, με  χαρακτήρα εργαστηρίου, έχει στόχο να συζητηθούν  προβλήματα διαπροσωπικών σχέσεων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία μερών (μαθητών/τριών ? δασκάλων ? γονέων) και να αναζητηθούν τρόποι αντιμετώπισής τους.

EPIMORFVSH 2013 094

Επιπλέον, βασικό στόχο του σεμιναρίου αποτελεί η εξοικείωση των συμμετεχόντων/ουσών με δεξιότητες επικοινωνίας, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, αλλά και από την παρουσίαση - συζήτηση ανάλογων τεχνικών, όπως είναι η ενεργητική ακρόαση, η αναγνώριση συναισθήματος, η κατανόηση και αξιοποίηση της γλώσσας του σώματος, καθώς και τεχνικές διαχείρισης θυμού και άσκησης κριτικής.

EPIMORFVSH 2013 063

EPIMORFVSH 2013 064

Η εισήγηση της επιμορφώτριας,  κ. Λίνα Φρόση, Εκπαιδευτικός -ψυχολόγος,  εστιάζει στα αίτια και τις ερμηνευτικές προσεγγίσεις της επιθετικότητας, τις μορφές που αυτή παίρνει στο σχολικό πλαίσιο και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι εκπαιδευτικοί να τη διαχειριστούν, τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και σε επίπεδο αντιμετώπισής της, εφόσον εκδηλωθεί.

EPIMORFVSH 2013 099 EPIMORFVSH 2013 095

Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με πρακτικές και τεχνικές, οι οποίες μπορούν να ενταχθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς και διαπροσωπικών σχέσεων,κινητοποιεί το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα δημιουργεί κλίμα συνεργασίας μεταξύ των σχολικών μονάδων  

EPIMORFVSH 2013 102






           

http://dim-simantr.chal.sch.gr/autosch/joomla15/images/LOGO%20SXOLEIO.jpg

     1922 LOGO ISTOSEL

 SHMANTRON 1821-MIKRO LOGO SHMAIA

Αναζήτηση

Η ώρα είναι:

Ο Καιρός

O καιρός σήμερα